Hver onsdag er Skipperforeningen åpen fra klokken 10.00 - 14.00

BERGENS SKIPPERFORENING 150 års jubileum 1867 - 2017

Jubileums penner a kr 25,- kan kjøpes på kontoret fra 01.01.2017

Jubileums krus kan bestilles på e-post eller ved henvendelse til kontoret

17.februar

01.februar

Medlemsmøte med torskemiddag

13. Januar

Nyttårsball

04. Januar

Medlemsmøte

14.desember
Julemiddag

12. til 13. desember

Shantykoret arrangerer JULEBORDCRUISE Bergen - Langesund - Bergen. Pris pr. pers. i utvendig dobbel lugar kr. 2361,- og 2811,- for utvendig singel lugar. Dette inkluderer bl. annet: Velkomstdrink, 2 frokost buffeer, 3 retters middag m/vin og avec. Julemiddag buffe m/ øl og vin på tilbakeveien. I tillegg rik underholdning i shantykor style. Det er fortsatt ledige plasser også for medlemmer av skipperforeningen med ledsagere. Påmelding senest 22 oktober til:                  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller mobil: 41161995

09.november
Medlemsmøte med torskemiddag

12.oktober
Medlemsmøte

07.september
Medlemsmøte Skipperforeningen

Bergens Sjøfartsmuseum.

I høst har Bergens Skipperforening oppdrag om vakttjeneste på Bergens Sjøfartsmuseum. Vakttjenesten er hver søndag fra kl. 11 og utover. Har du anledning å ta en Søndag. Kontakt sjøkaptein Per Gustav Steimler mobil 91 51 86 66 for nærmere orientering og avtale.

Shanty-koret forløpige høstprogram 2017:

Fredag 27. oktober Shantykorets høstmønstring. Påmelding til Johannes Yndestad mobil 90187295 eller Kåre Kristoffersen 92639900

Onsdag 25. oktober konsert sammen med Liv S. Ludvigsens teatergruppe Vannkanten ( Vestkanten kjøpesenter)

Torsdag 5- oktober. Felleskonsert med flere shantykor i kulturhuset USF

Fredag 29. september opptreden ca. kl.1900 Young Ships Bankett. Grieg Gården Shipping.

Mandag 25. september øving kl.1200

Mandag 11. september øving kl.1200